wtorek, 6 listopada 2018

Po przerwie wracam z nowym projektem

Po dłuższej przewie czas wznowić działania na moim blogu, a okazja ku temu nie byle jaka. W końcu zaczynam działania nad nowym projektem, o którym pisałam wcześniej... a jakim? Zaraz się dowiecie. Zapraszam do lektury!


Nie było mnie tu ponad miesiąc. 

Przerwa ta spowodowana była w dużej mierze odejściem do lepszego świata osoby bardzo ważnej w moim życiu. Osoby, która mnie wychowywała i miała ogromny wpływ na kształtowanie mojego charakteru, która wprowadziła mnie w świat wiary i wartości. Mogę śmiało powiedzieć, że to dzięki niej mam w sobie tyle odwagi do wystąpień publicznych i chętnie się wypowiadam.  

I z tym wypowiadaniem związane jest moje nowe działanie.
Z wypowiadaniem się, ale przede wszystkim z tak bliską mi integracją.

Jeśli za bardzo nie lubicie czytać, to od jutra będziecie mogli mnie posłuchać :)

Mianowicie od jutra zapraszam Was na moją 
autorską audycją poświęconą tematyce integracji w Radiu Tczew,
która będzie emitowana w środy o godz. 18.00

Radia Tczew możecie słuchać na falach 100,80 oraz przez Internet na stronie  http://www.radiotczew.pl/


Jak to się stało, że trafiłam do Radia Tczew? Zaczęło się od bloga. Otrzymałam od Was pozytywną informację zwrotną i postanowiłam pójść o krok dalej. Natrafiłam na ogłoszenie i pod koniec wakacji złożyłam swoje CV i udało się! Dostałam zielone światło do działania. Ogromnie mnie to cieszy, bo uwielbiam moje miasto i uważam, że sporo się w nim dzieje, również dla środowiska osób niepełnosprawnych, ale za mało się o tym mówi. 

Chciałabym, aby wszelkie działania osób niepełnosprawnych podejmowane w naszej małej ojczyźnie były prezentowane szerszej publiczności. Mam też zamiar promować wszelkie inicjatywy integracyjne. 

Wierzę, że z Waszą pomocą się uda !!!

Zapraszam do słuchania audycji. Tam na pewno dowiecie się więcej! 

Tym razem napiszę DO USŁYSZENIA jutro o 18.00 na falach Radia Tczew!! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kolejne fundacyjne przygody

Mamy ferie, a więc okres, w którym sporo czasu spędzam w Fundacji. Mamy ferie, a więc czas fundacyjnych wycieczek. Doszły do mnie słuchy,...