wtorek, 31 lipca 2018

Zainspiruj się...

Poznajecie?

Tak, to nakrętka z tymbarka!

Ciekawe czy jest ktoś, kto odkręcając lub otwierając napój tej firmy, nie czyta tekstu spod nakrętki. Ja czytam zawsze, swoje i nie swoje też, a jak byłam nastolatką, to zbierałam kapsle od tymbarków i nosiłam je przy plecaku albo piórniku... to były czasy, jeśli się nie mylę - gimnazjum, czyli ten rodzaj szkoły, który już teoretycznie nie istnieje. Mimo wielu słów krytyki w kierunku tego typu szkoły, dla mnie był to świetny czas, ale ten blog nie jest o wspominaniu mojego gimnazjum, a nie też nie jest reklamą napojów, które nawiasem mówiąc bardzo lubię. 

Ten blog jest o szeroko pojętej integracji, którą, idąc za wskazówką z nakrętki, zainspirowałam się już jakiś czas temu.

Kto mnie zna, ten wie, że bardzo lubię swoją pracę i jest ona niezwykle ważną częścią mojego życia (tak, wiem.. jestem też świadomym pracoholikiem). Dla tych, którzy mnie nie znają spieszę z wyjaśnieniem: jestem nauczycielem i terapeutą. Pracuję w szkole podstawowej oraz w fundacji z dziećmi głównie ze spektrum autyzmu, poza tym jestem wolontariuszem we wspólnocie osób niepełnosprawnych i niepełnosprawności pojawiają się też w mojej rodzinie. W związku z tymi wszystkimi działaniami zawsze mam w głowie mnóstwo przemyśleń, które lubię wyartykułować, a że najbliżsi już za bardzo nie chcą słuchać mojego gadania (tak, straszna ze mnie gaduła), to pomyślałam, że może zacząć pisać bloga. Jedni piszą o podróżach, inni o modzie i urodzie albo o gotowaniu, więc ja może nieco inaczej, tak inspiracyjnie-integracyjnie i mam nadzieję ciekawie.

Zachęcam Was również do zainspirowania się czymś, może też zaczniecie coś pisać.. czemu nie?
Ja próbuję i zobaczę, co z tego będzie.
W głowie ma mnóstwo przemyśleń i pomysłów do zrealizowania, ale o tym niebawem.

Dziękuję tym, którzy przeczytali do końca...
Do "zczytania" wkrótce :)

2 komentarze:

  1. Dobrze, że to nie piątek☺ Pani Agnieszko.
    Wtorek to dzień pracy.
    Pracy czy hobby?
    Pasja to chyba dobre słowo.
    A w tedy to człowiek nie pracuje tylko realizuje.
    Jestem dumna, że mam przyjemność uczestniczyć w Pani pasji.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz, dużo dla mnie znaczy. Myslę,że pasja to dobre słowo. Ja ze swojej strony dziękuję, że mogę ją na nowo odkrywać i realizować w tak wspaniałym miejscu.

      Usuń

Kolejne fundacyjne przygody

Mamy ferie, a więc okres, w którym sporo czasu spędzam w Fundacji. Mamy ferie, a więc czas fundacyjnych wycieczek. Doszły do mnie słuchy,...